مجموعه ی کلاه قرمزی/اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

مجموعه ی کلاه قرمزی/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 21 / 9 / 1392

مجموعه ی کلاه قرمزی/اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

خیلی ها ایرج طهماسب و حمید جبلی را یک زوج هنری می‌دانند که خیلی خوب همدیگر را کامل می‌کنند. آنها با خلق شخصیت‌های کلاه قرمزی و پسرخاله به شهرت رسیدند و همین عروسک‌ها به محصول هنری آنها تبدیل شد و از آن پس کلاه قرمزی به عنوان عروسکی محبوب و دوست داشتنی به بینندگان عرضه شد.

درست از زمانی که پسربچه عروسکی نه چندان زیبایی کنار فرد مهربان و مثبتی به نام «آقای مجری» برنامه را اجرا کرد، بسیاری دلباخته این عروسک شدند.

کلاه قرمزی با ادب و متین بود و سادگی اش دل را می‌ربود. طرز صحبت کردن او نامتعارف بود و همین ویژگی او را منحصر به فرد کرده بود.
صمیمیت وسادگی و مهربانی این عروسک در کنار بازیگوشی‌اش او را به یک عروسک دوست‌داشتنی تبدیل کرد.

حالا دیگر نزدیک به دو دهه از تولد کلاه قرمزی و پسرخاله می‌گذرد و حرفی گزاف نگفته‌ایم اگر بگوییم این دو عروسک و آقای مجری هنوز هم در اوج محبوبیت خود هستند.
بخصوص از نوروز دو سال گذشته و امسال که ماجراهای کلاه قرمزی و پسرخاله با حال و هوای نوروز پیوند خورد و آقای مجری عیدانه‌های زیبایی را برای بینندگان رقم زد.

طنزی ساده با اجرایی ساده
دور از انصاف است که درباره مجموعه موفق کلاه قرمزی بنویسیم اما سخنی از آقای مجری به میان نیاوریم. بیشتر کسانی که بیننده مجموعه کلاه قرمزی هستند در این نکته اتفاق نظر دارند که آقای مجری خیلی ساده بازی می‌کند و در ظاهر بازی خاصی ندارد، اما همین نکته باعث قوت برنامه شده است.

سادگی اجرا، طبیعی بودن آن را نشان می‌دهد. این حس به بیننده منتقل می‌شود که آقای مجری به جای عروسک‌هایی بی جان با آدم‌های زنده‌ای که هر کدام ویژگی‌های شخصیتی پیچیده‌ای دارند زندگی می‌کند و بینندگان زندگی پر از شادی و نشاط و سرزندگی را نظاره می‌کنند.

همین ویژگی، صمیمیت و بی آلایش بودن این برنامه را می‌رساند که البته از ویژگی‌های منحصر به فرد طنز جبلی و طهماسب است.

بی شک مجموعه کلاه قرمزی 92 یکی از برترین سریال های پخش شده از نوروز 92 بود که با استقبال ویژه مخاطبان همراه شد …

فامیل دور در مقابل مهناز افشار اجرای بسیار زیبا و شادی داشت که با شعر همیشگی ” که با این در اگر دربند در مانند،درمانند ” لبخند هارو به مخاطبین هدیه داد …

آقوی همساده برای دومین سال متوالی در سریال کلاه قرمزی 92 حضور داشت و با تعریف داستان های خود مخاطبین رو شگفت زده کرد …

جیگر که به دلیل ممنوع تصویری قرار نبود در مجموعه 92 کلاه قرمزی شرکت کند حضور مجدد یافت و دوباره به کلاه قرمزی جلوه ی خاصی بخشید …

گاوی عروسک جدید نوروز 92 بود که همیشه گرسنه بود و با خوردن اسباب ها و وسایل ها و با لهجه ی زیبا و دهاتی خود تجربه ی جدیدی از عروسک ها به مخاطبان نشان داد …

مجموعه کامل کلاه قرمزی 92 که در نوروز 1392 از شبکه 2 سیما پخش شد از هم اکنون ، با بالاترین کیفیت و قابل اجرا در دستگاههای پخش دی وی دی خانگی و کامپیوتر، قابل سفارش از فروشگاه خریدنیها است.

ش.م. 1025487596521542107

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 11,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه ی کلاه قرمزی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه ی کلاه قرمزی/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: فیلم ایرانی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.